۵/۲۷/۱۳۹۲

متاسفانه فیس‌بوک برخی از مدعیان پر‌شده از متلک پراکنی، تمسخر، ریشخند زدن و اتهام‌ زنی به صاحبان اندیشه‌ی مخالف

متاسفانه فیس‌بوک برخی از مدعیان پر‌شده از متلک پراکنی، تمسخر، ریشخند زدن و اتهام‌ زنی به صاحبان اندیشه‌ی مخالف. اینجور افراد برای اینکه در عرصه استدلال و منطق حرفی برای گفتن ندارند به انواع روشهای غیر اخلاقی و عوام‌فریبانه روی می‌آرند تا فضا رو برای مخالفین فکری خود سنگین کنند. درست مانند چماق بدستانی که سعی می‌کنند جرات ابراز عقیده رو از طرف مقابل بگیرند. فرق این افراد با چماق بدست‌ها اینه که فعلا قدرت اونها رو ندارند.

این افراد برای رسیدن به اهدافشون همه چی رو سیاه و سفید حلوه می‌دهند و خودشون رو در منتهی الیه سفیدی جا می‌زنند. برخی از اینها که توهم انحصار مبارزه با جمهوری اسلامی رو دارند، هر کس که در خط اونها نباشه، طرفدار حفظ جمهوری اسلامی خطاب می‌کنند. برخی دیگر، مخالفین را جنگ طلب و خود را صلح طلب نشان می‌دهند. عده‌ای دیگر ناهمفکران خود رو تجزیه‌طلب و خود را تجسم وطن‌پرستی جلوه می‌دهند. گروهی دیگر ....
هدف این مدعیان، قهرمان نشان دادن خود در میدانی غیر واقعی و گاها دون کیشوتی است.

امیدوارم دوستان اهل منطق و استدلال هرگز مغلوب و مرعوب این فضای کاذب و لمپنی نشن و از فکر و عقیده‌ی خودشون بدون سانسور البته با استدلال و منطق و ادب دفاع کنند. "شاید روزی فرا رسد که بر خلاف گذشته، صدای لمپن‌ها آهسته‌تر از عقلا بگوشها برسد."


May 19 2013

هیچ نظری موجود نیست: